Bitcoin Free

معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری
  • Bitcoin Free

    معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری

مشخصات بلاگ
Bitcoin Free

در این وبلاگ به معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری می پردازیم و بهترین روش ها را ارائه می دهیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پنجشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات و ویدئو

1- کسب درآمد دلاری با افزونه سایت teaserfast.ru

فقط با نصب افزونه و بستن تبلیغات روبل در بیارید و بابت پرداخت هیچ کمیسیونی از شما کم نمیکند حتما افزونه را اضافه کنید شما قرار نیست  کار خاصی انجام بدید فقط کافی است چند ثانیه منتظر بمانید تا تبلیغ در گوشه سمت راست پایین  تمام شود و آن را ببنیدید و پاداش خود را دریافت نمایید به همین آسانی دارای سیستم پرداخت کاملا رایگان.

برای ثبت نام و کار کردن در این سایت چون زبان سایت به روسی هست شما باید با مرورگر کروم وارد سایت شده و از طریق تنظیم ترانسلیت کروم زبان سایت را به فارسی یا هر زبانی که مایل هستید تغییر داده و با این سایت کار کنید.

برای شروع کار ابتدا بعد از فارسی کردن زبان سایت با ترانسلیت کروم روی گزینه اکنون ثبت نام کنید کلیک کنید و فرمی را که نمایش می دهد را تکمیل کنید.

بعد ازکلیک روی دکمه اکنون ثبت نام کنید. در این مرحله باید به ایمیلی که موقع ثبت نام به سایت داده بودید مراجعه کرده و روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا آکانت شما فعال شود.

بعد از کلیک روی لینک فعالسازی ارسال شده به ایمیل وارد صفحه جدید خواهید شد. در این صفحه روی لینک ادامه کار کلیک کنید تا وارد سایت شوید.

تکمیل پروفایل کاربری سایت

بعد از ثبت نام حتما قسمت تنظیمات و قسمت مشخصات شده و موارد خواسته شده را تکمیل نمائید.

برای وارد کردن شماره حساب پایر یا وب مانی خود که برای برداشت روبل های بدست آمده لازم می باشد وارد قسمت جزئیات پرداخت شده و در قسمت مشخص شده آدرس کیف پول پایر خود را وارد نمائید. (اگر حساب پایر یا وب مانی ندارید می توانید با مراجعه به آموزش باز کردن حساب پایر یا وب مانی اول یک حساب باز کرده و بعد در این سایت ثبت نام نمائید).

بعد از تکمیل این قسمت  شما باید به قسمت دانلود افزونه ها مراجعه کرده و افزونه مخصوص به مرورگر خود را دانلود کرده و روی مرورگر خود نصب نمائید تا بتوانید کسب درآمد اتوماتیک را از این سایت روسی شروع کنید.

بعد از نصب افزونه روی مرورگر شما هر چند دقیقه یکبار یک پنجره کوچک روی صفحه مرورگر شما باز می شود که بعد از گذشت چند ثانیه مقداری روبل به شما پرداخت می کند.

برداشت درآمد از سایت

برای برداشت روبل های کسب شده در این سایت باید شما به حداقل برداشت آن که 1 روبل است رسیده باشد و برای برداشت آن به قسمت مربوطه مراجعه کرده و تقاضای برداشت می کنید که در همان لحظه مقدار روبل درخواستی شما به حساب شما واریز خواهد شد، که پیشنهاد ما اینه که به کیف پول  payeer واریز  کنید.

افتتاح حساب Teaserfast

افتتاح حساب payeer

2- کسب درآمد دلاری با سایت و افزونه surfe.be

 

در این سایت هم شما میتونید با دیدن ویدیو ها و تبلیغ به کسب درامد بپردازین.

مثل سایت اول در این سایت هم شما با دیدن تبلیغ بنر و... کسب درامد میکنید اما با یه سری قابلیت های به خصوص , اول اینکه این سایت افزونه ای داره که با نصب اون به صورت خودکار تبلیغ نمایش داده میشه و شما کسب درامد میکنید، امکان بعدی این هست که شما پس از کسب درامد میتونید انتخاب کنید پولتون رو دریافت کنید یا اینکه خودتون با توجه به درامدتون تبلیغ توی سایت قرار بدین، حداقل برداشت توی این سایت 0.01 دلار هست.

در این سایت سه روش عالی برای درامدزایی وجود دارد:

1- ویزیت سایت یعنی دیدن سایت فقط کافیست صفحه مروگر شما باز باشد و پول به حساب شما انی واریز میشه مثلا من به حساب دلاری payeer واریز میکنم حساب های دیگه هم وجود داره که می توانید در قسمت withdraw ملاحظه فرمایید مثل Faucetpay که قبلا خدمتتون معرفی شده و میتونید درآمد دلاری تون رو پس از واریز به فاست پی به ارزدیجیتال تبدیل کنید.

2- دیدن فیلم که باز هم دلار به حسابتان واریز می شه جذب زیرمجموعه که باعث می شه درامد شما چندین برابر شود.

برای ثبت نام ابتدا پس از وارد شدن به سایت به قسمت create account شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید و بعد به قسمت Extension رفته ومرورگر خود را انتخاب می کنید که از چه مرورگر می خواهید استفاده کنید مثلا chrome یا Mozilla firefox یا opera یکی را انتخاب کنید من خودم از کروم استفاده می کنم خیلی عالیه و تبلیغات در زیر صفحه براحتی باز مشه و دلار به حسابم واریز می شه و بعد از انتخاب آن را نصب کنید و بعد از add کردن بلافاصله در گوشه سمت راست مرورگر نمایان می شه در اینجا کار تمام است هر وقت صفحه مرورگر مثلا کروم باز بشه خودش شروع به کار کردن می کنه و شما احتیاج نیست کاری انجام بدین و از این به بعد لذت ببرید من که بارها از این سایت دریافتی داشتم موفق و پیروز باشید.

افتتاح حساب Surfe.be

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۵
roozbeh boustan

نظرات  (۱)

این افزونه هم خوبه مشابه افزونه teaserfast:

https://bux.money/u/196775

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
body