Bitcoin Free

معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری
  • Bitcoin Free

    معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری

مشخصات بلاگ
Bitcoin Free

در این وبلاگ به معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری می پردازیم و بهترین روش ها را ارائه می دهیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پنجشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۰۸ ب.ظ

کسب بیت کوین رایگان با سایت Coinpayu

کسب درآمد به بیت کوین با CoinPayU

اگر می خواهید صاحب ارز دیجیتال باشید ، بیت کوین به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که هنگامی که تصمیم به تبدیل آن به دلار یا تومان گرفتید ، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

بنابراین ، اگر شما علاقه مند به کسب بیت کوین رایگان بدون استخراج آن هستید ، سایتهای زیادی در اطراف شما وجود دارد که می توانید به آن ها بپیوندید. یکی از این سایتها CoinPayU نام دارد. این سایت قول می دهد که برای کلیک روی تبلیغات کلیکی به شما بیت کوین رایگان پرداخت می کند.

 

 

 

چگونه می توان به CoinPayU پیوست؟

روند ثبت نام CoinPayU بسیار آسان است ، که به نظر من یکی از ویژگی های خوب این سایت کلیکی معتبر است. برای عضویت ، فقط روی لینک زیر کلیک کنید و فرم ثبت نام را پر کنید. سپس ، CoinPayU یک ایمیل حاوی کد تأیید به شما ارسال می کند. به سادگی کد تأیید را در قسمت مناسب وارد کنید و همه چیز برای کسب بیت کوین رایگان آماده است.

 

لینک ثبت نام Coinpayu

 

 

سپس می توانید وارد سایت شوید و درآمد خود را شروع کنید. من پیشنهاد می کنم که پس از اولین ورود به سیستم ، بلافاصله روش پرداخت خود را تنظیم کنید تا مجبور نشوید پس از فرا رسیدن زمان ، مراحل راه اندازی را طی کنید.

این بسیار ساده به نظر می رسد ، بنابراین به طور طبیعی شما کمی شک دارید. بنابراین ، آیا ادعای آنها واقعاً معتبر است یا فقط یک کلاهبرداری دیگر است؟ این جنبه بسیار مهمی از یک سایت است که باید قبل از عضویت ابتدا آن را تأیید کنید.

این بررسی سایت کلیکی CoinPayU به شما یک دیدگاه کامل می دهد و دقیقاً نشان می دهد که شما چه چیزی را دریافت می کنید ، بنابراین خواهید فهمید که آیا ارزش آن را دارد که به سایت بپیوندید یا خیر.

 

Coinpayu چیست و چه چیزی ارائه می دهد؟

سایت CoinPayu  سایت معتبری است که در عین سادگی بسیار پر طرفدار و پر بازدید است ، این سایت با داشتن تعداد مناسبی از تبلیغات روزانه به صورت سورفینگ و کلیکی ساده می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت در زمینه کسب درآمد اینترنتی باشد ، سایت کوین پی یو یک سایت تبلیغاتی با رتبه بالایی است که با دیدن تبلیغات طی مدت زمان بسیار کمی می توانید در آن به فعالیت بپردازید .

در وهله اول ، Coinpayu یک سایت معتبر کلیکی (PTC) است که برای مشاهده تبلیغات کلیکی به شما پول می دهد.

حال ، اگر می خواهید بفهمید که چقدر می توانید از این سایت درآمد کسب کنید ، باید فرصت های کسب درآمد آنلاین موجود را از نزدیک بررسی کنید.

 

گزینه 1 – تبلیغات پولی Paid ads

آنچه Coinpayu را به یک سایت کلیکی تبدیل می کند ، اساساً همین فرصت کسب درآمد آنلاین است. شما با مشاهده تبلیغات کلیکی می توانید درآمد کسب کنید.

این یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در هر نوع سایت پاداش آنلاین است. تنها کاری که باید بکنید این است که یک تبلیغ را برای مدت معینی مشاهده کنید و پاداش آن را بدست آورید.

با این حال ، این فرصت کسب درآمد آنلاین به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد زیرا بیت کوین رایگانی که کسب می کنید بسیار کم است – اما در مورد پتانسیل درآمد بیشتر در ادامه.

در Coinpayu ، سه نوع تبلیغ کلیکی وجود دارد که می توانید مشاهده کنید: تبلیغات گشت و گذار (surf ads) ، تبلیغات ویدیویی (video ads) و تبلیغات پنجره ای (window ads). تبلیغات کلیکی گشت و گذار از شما می خواهد وب سایت های خاصی را مشاهده کنید.

 

 

هنگام مشاهده تبلیغات کلیکی گشت و گذار نیازی به ماندن در صفحه تبلیغ نیست

شما فقط باید روی پیشنهاد کلیک کنید و اجازه دهید تایمر اجرا شود. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، در صفحه تبلیغات کلیکی گشت و گذار بلافاصله خواهید دید که برای مشاهده آگهی چقدر درآمد خواهید داشت و همچنین مشاهده هرکدام چقدر زمان خواهد برد. وقتی روی آگهی کلیک می کنید ، یک برگه مرورگر جدید باز می شود و سایتی را نمایش می دهد.

خوبی این سایت کلیکی این است که برای کسب درآمد نیازی به مشاهده تبلیغ ندارید. فقط می توانید روی آگهی موردنظر خود کلیک کنید و اجازه دهید زمان سنج تمام شود. تایمر در برگه جدیدی که باز می شود نمایش داده نمی شود ، بلکه در صفحه تبلیغات کلیکی گشت و گذار Coinpayu نمایش داده می شود.

بنابراین ، فقط می توانید صفحه تبلیغات گشت و گذار را بررسی کنید تا ببینید زمان سنج به پایان رسیده است یا خیر (متوجه می شوید که آیا این کار انجام شده است یا خیر ، زیرا پیامی را نشان می دهد که پاداش را به دست آورده اید). هنگامی که این اتفاق می افتد ، می توانید برگه تبلیغ کلیکی را ببندید و روی تبلیغ دیگری کلیک کنید تا زمانی که فرصت های موجود کسب بیت کوین رایگان از تبلیغات کلیکی را به پایان برسانید .

تست انسان شناسی یا عدم ربات بودن فرد بیننده تبلیغ در سایت CoinpayU کمی متفاوت است،برای انجام این تست کافی است از بین اعداد موجود در تصویر حاصل عمل خواسته شده مثلا ضرب ،تقسیم ، جمع یا غیره را بدرستی روبروی علامت = قرار دهید و بعد دکمه Verify  را در گوشه پایین تصویر بفشارید ، به نظر این تست راحت تر و سریع تر از تست متداول گوگل کپتچاست اما در صورت تمایل می توانید تست گوگل را هم در این سایت انتخاب کنید .

 

 

از طرف دیگر در زمان مشاهده تبلیغات کلیکی پنجره ای باید صفحه را باز نگه دارید

مراحل دیدن تبلیغ در بخش Window Ads  کاملا شبیه به مراحل بخش surf Ads  است تنها با این تفاوت که در Window Ads  تست عدم ربات بودن را در ابتدای دیدن هر تبلیغ انجام داده و بر روی دکمه زرد رنگ  Open  کلیک می کنید .

 

 

گزینه 2 – پیشنهادات پولساز Offerwall

Coinpayu همچنین دارای بخش پیشنهادات پولساز است که می توانید برای کسب بیت کوین بیشتر ، آنها را بررسی کنید. Offerwalls اساساً بسترهای تبلیغاتی درون سایت هستند که در ازای دریافت پاداش ، وظایف کوچکی را ارائه می دهند.

این وظایف کوچک معمولاً برای تبلیغ یک وب سایت یا یک اپلیکیشن طراحی شده اند.

 

 

برای به دست آوردن بیت کوین بیشتر می توانید پیشنهادات پولساز را تکمیل کنید

خوبی Coinpayu این است که آنها پیشنهادات پولساز زیادی دارند که می توانید انجام دهید. همانطور که در عکس بالا نشان داده شده است ، فقط باید انتخاب کنید که روی کدام پیشنهاد پولساز می خواهید کار کنید. سپس مجموعه ای از پیشنهادات را مشاهده خواهید کرد که می توانید انجام دهید.

اکثر پیشنهاداتی که در قسمت پیشنهادهای پوساز پیدا خواهید کرد از شما می خواهند که به یک نظرسنجی یا مسابقه پولی پاسخ دهید ، یک بازی پولی مبتنی بر مرورگر انجام دهید ، یک اپلیکیشن را دانلود کنید یا در یک وب سایت خاص ثبت نام کنید. هر پیشنهاد به شما می گوید که پس از تکمیل آن چقدر بیت کوین دریافت خواهید کرد.

همچنین الزاماتی را که باید برای کسب بیت کوین رایگان رعایت کنید به شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، در عکس بالا ، از شما خواسته می شود به یک نظرسنجی پولی یونو پاسخ دهید. برای شروع نظرسنجی ، فقط روی دکمه پاداش کلیک کنید. برای تکمیل نظرسنجی پولی فقط باید دستورالعمل ها را دنبال کنید.

پس از تکمیل نظرسنجی ، پیشنهاد پولساز تکمیل می شود و بیت کوین رایگان به حساب شما واریز می شود. توجه به این نکته ضروری است که پیشنهادات موجود در بخش پیشنهادات پولساز به طور قابل توجهی بیشتر از تبلیغات کلیکی آنها است.

بنابراین ، به نظر من ، این بهترین فرصت برای درآمدزایی از نظر پتانسیل کسب درآمد آنلاین است. فقط باید اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل های داده شده برای به دست آوردن پاداش را بدرستی دنبال می کنید.

 

گزینه 3 – زیرمجموعه گیری

در نهایت ، شما همچنین می توانید با زیرمجموعه گیری بیت کوین رایگان کسب کنید. برای انجام این کار ، فقط باید لینک زیرمجموعه گیری خود را با شخصی که می خواهید دعوت کنید به اشتراک بگذارید. هنگامی که آنها با استفاده از پیوند شما ثبت نام کردند ، به زیرمجموعه شما تبدیل می شوند.

 

می توانید افراد را دعوت کنید تا به سایت بپیوندند تا بیت کوین رایگان دریافت کنید

همانطور که در عکس بالا نشان داده شده است ، هنگامی که زیرمجموعه شما تبلیغات کلیکی را مشاهده می کنند یا پیشنهادات پولساز را انجام می دهند ، می توانید کمیسیون دریافت کنید. کمیسیون بستگی به عضویت شما دارد (بعداً در مورد نحوه ارتقاء عضویت بحث خواهم کرد).

این یک نوع درآمد غیرفعال است ، اما باید مطمئن شوید افرادی که دعوت می کنید کسانی هستند که واقعاً علاقه مند به کسب درآمد در این سایت هستند. در غیر این صورت ، هیچ چیزی از آن به دست نمی آورید.

 

چگونه درآمد خود را برداشت می کنید؟

هر فعالیتی که در Coinpayu انجام دهید ، تعداد معینی ساتوشی (کوچکترین واحد بیت کوین) را برای شما به ارمغان می آورد. این در موجودی Coinpayu شما منعکس می شود. آستانه ای که برای برداشتن درآمد باید به آن برسید بستگی به روش پرداختی دارد که از آن استفاده می کنید  مقدار ساتوشی کسب شده تا همان لحظه و در حساب اصلی سایت که با دکمه Withdraw  قابل برداشت است.   آستانه ای که برای برداشتن درآمد باید به آن برسید بستگی به روش پرداختی دارد که از آن استفاده می کنید (به عکس زیر مراجعه کنید).

 

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

Coinpayu درست مانند اکثر سایت های کلیکی PTC ، راهی برای افزایش درآمد شما ارائه می دهد.

 

برای افزایش درآمد می توانید هزینه ارتقاء عضویت را بپردازید اما باید آن را به درستی برنامه ریزی کنید

اگر سطح عضویت خود را ارتقا دهید ، مزایای متعددی را دریافت خواهید کرد که عمدتا به منظور کسب درآمد بیشتر است. در عکس بالا ، نشان می دهد که برای مشاهده تبلیغات کلیکی و تکمیل پیشنهادات پولساز بیت کوین بیشتری دریافت خواهید کرد.

من واقعاً طرفدار استراتژی هزینه بیشتر برای کسب درآمد بیشتر نیستم ، زیرا به نظر من ، این هدف از پیوستن به یک سایت پاداش آنلاین را کاملاً تغییر می دهد. در وهله اول ، شما قرار است از این سایت ها بدون نیاز به خرج کردن پول خود درآمد کسب کنید.

من نمی گویم این طرح (به اصطلاح) کار نمی کند.

اما اگر تصمیم گرفتید سطح عضویت خود را ارتقا دهید ، باید مطمئن شوید که برنامه ی خوبی برای بازپس گیری پولی که برای ارتقا عضویت هزینه کرده اید ، دارید. در غیر این صورت ، به راحتی می توانید به جای بدست آوردن پول ، ضرر کنید. بنابراین قبل از تصمیم گیری برای ارتقاء سطح عضویت ، این توصیه من را در نظر داشته باشید.

 

 

نتیجه گیری

Coinpayu یک سایت کلیکی معتبر است که مزایای زیادی را ارائه می دهد ، اما محدودیت های خاصی نیز دارد که باید از آنها آگاه باشید.

بنابراین ، اجازه دهید این بررسی را با خلاصه ای از مزایا و معایب آن به پایان برسانیم تا به شما یک نمای بهتر از آنچه سایت ارائه می دهد ارائه دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این سایت کلیکی مناسب شما است یا خیر.

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
body