Bitcoin Free

معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری
  • Bitcoin Free

    معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری

مشخصات بلاگ
Bitcoin Free

در این وبلاگ به معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری می پردازیم و بهترین روش ها را ارائه می دهیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

با توکن STEPN راه بروید و ارز دیجیتال دریافت کنید

ماجرای توکن STEPN

مدتی است یکی از برنامه‌های مبتنی بر شبکه سولانا به نام استپن (STEPN) سروصدای زیادی به پا کرده است. در این برنامه کاربران می‌توانند در ازای قدم‌هایی که در طول روز بر می‌دارند، ارز دیجیتال دریافت کنند؛ اما ماجرای این پروژه پرسروصدا چیست و کسب درآمد از آن چگونه است؟

دنیای متاورس هر روز در حال گسترش است و پلفترم‌هایی با نوآوری‌های هیجان‌انگیز رونمایی می‌شود. یکی از پلتفرم‌های جذاب در حوزه متاورس و بازی‌های کریپتویی، پروژه استپن است. ارز دیجیتال STEPN به‌عنوان یک اپلیکیشن در حوزه سلامت و لایف استایل، در مدت زمان کوتاهی با طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه و رشد چند برابری قیمت ارز دیجیتال GMT، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. بازی STEPN بر اساس پلتفرم گیمفای (GameFi) مبتنی بر بلاک چین است. این بازی با هدف تشویق مردم به سلامت و تناسب اندام طراحی شده است؛ به صورتی که در این بازی باید راه بروید و ارز دیجیتال GMT، که کوین بومی این بازی است،

در حالی که سایر بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد انگیزه‌ای برای مشغول‌شدن افراد به بازی‌های آنلاین ایجاد می‌کنند، استپن به‌عنوان یک نمونه اولیه در حوزه گیمفای در حال ظهور است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌جای نشستن و بازی‌کردن با موبایل یا رایانه شخصی‌شان به‌دنبال تناسب اندام و تندرستی باشند و از این راه کسب درآمد کنند. در این مدل جدید، کاربران کفش‌های مخصوصی را در قالب توکن‌های غیرمثلی (NFT) خریداری می‌کنند و به ازای هر قدمی که برمی‌دارند، پاداش می‌گیرند.

این روزها کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاکچینی P2E، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این صنعت بعد از هک 620 میلیون دلاری شبکه رونین (RONIN)، به طور کلی تحت تأثیر قرار گرفت و اکنون یکی از زیرشاخه‌های Gamefi نظر کاربران را به خود جلب کرده است. کسب درآمد با توکن STEPN  یک روش جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود؛ در عین حال که ورزش می‌کنید، درآمد کسب خواهید کرد.

STEPN (GMT) چیست؟

شرکت اصلی استپن، Find Satoshi Labs، در سال 2021 توسط یک زوج استرالیایی، جری هوانگ و یاون رانگ، جهت ترویج یک سبک زندگی سالم تأسیس شد. آن‌ها با الهام‌گیری از پروژه‌های متاورسی بازی کن، درآمد کسب کن (Play-To-Earn) مانند بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، این بازی را راه‌اندازی و اصطلاح «حرکت کن- پولدار شو» (Move-To-Earn) را ابداع کردند.

 

کسب درآمد با توکن STEPN

چگونه می‌توان با قدم برداشتن کسب درآمد کرد؟ برخلاف بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد که کاربر را به بازی‌های آنلاین عادت می‌دهند، پروژه استپن با ایده «حرکت کردن برای کسب درآمد» به کاربر انگیزه می‌دهد که به فکر سلامتی و تناسب اندام خود باشد و در عین حال نیز کسب درآمد کند.

 

ایده Move To Earn (حرکت کردن برای کسب درآمد)  همانند بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد است که در آن کاربران نسبت به تعداد قدم‌هایشان ارز دیجیتال پاداش می‌گیرند. در این مدل کاربران باید کفش‌های مخصوصی را در قالب توکن‌های غیرمثلثی (NFT) تهیه کنند. قیمت کفش‌های ورزشی استپن 11.5 واحد سولانا یا به عبارت دیگر هزار دلار است. پاپاس، مدیر گروه گریپ می‌گوید: «قیمت کفش‌های ورزشی استپن به‌شدت در حال افزایش است.»

این پروژه را تیم فایند ساتوشی لب (Find Satoshi Lab) در شبکه سولانا راه اندازی کرده است که توانسته در عرض سه ماهه اول سال 2022، درآمد 26 میلیون دلاری داشته باشد.

کسب درآمد از طریق راه رفتن

هم اکنون تعداد دانلودهای این اپلیکیشن به یک میلیون رسیده است. شیتی منقانی (Shiti Manghani) از مدیران ارشد پروژه استپن در مورد این اپلیکیشن بیان کرد: «از اواسط ماه مارس (اسفند)، روزانه 100 هزار کاربر فعال داشتیم و این تعداد از آن زمان تاکنون دو برابر شده است.»

برای شروع بازی، کافی‌‌است که اپلیکیشن آن را از سایت رسمی استپن یا اپ استورها دانلود کنید. باید بدانید که برای شروع و قبل از هر چیز، باید یک کفش ورزشی مناسب به شکل NFT در این پلتفرم مینت کنید. سپس، با دویدن و راه‌‌رفتن می‌توانید از بازی STEPN کسب درآمد کنید. کاربران می‌توانند از درآمد کسب شده برای خدمات درون برنامه‌ای و یا به عنوان یک سرمایه‌گذاری سود ده، آن را به پول نقد تبدیل کنند.

با توجه به این موارد، می‌توان گفت که استپن یک بازی چند منظوره است. قبل از همه، به‌عنوان یک اپلیکیشن در حوزه لایف استایل (سبک زندگی)، کاربران خود را به سبک زندگی سالم‌تر، سخت‌کوشی و ارتقاء سلامتی تشویق می‌کند. در مرحله‌ی بعد، معرفی یک راه برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد با هدف ایجاد انگیزه و در نهایت، استپن به عنوان پلتفرمی پیش‌رو، اینترنت وب ۳ را ترویج می‌دهد.

در مود انفرادی، کاربران دارای کفش به صورت ان‌اف‌تی، با انجام فعالیت فیزیکی، ارز دیجیتال آن را به‌دست می‌آورند. برای کسب ارز دیجیتال GST به انرژی نیاز است. هر 1 واحد انرژی، برابر با 5 دقیقه فعالیت فیزیکی اصولی و سطح حرکت و انرژی تنها پس از خرید NFT در قالب کفش ورزشی شروع به تکمیل و پر شدن می‌کند. برای شروع بازی، باید کاربران کفش مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه آغاز کلیک کنند.

 

اگر پینگ اینترنت یا سیگنال GPS ضعیف باشد و یا این‌که کاربر به‌‌طور طبیعی حرکت نکند و از وسایلی مثل اسکوتر و… استفاده کند و یا حتی تلفن خود را روی حیوانات مثل سگ ببند، در اپلیکیشن این موضوع به صورت خطا به کاربر نمایش داده می‌شود. در طول وضعیت ثابت راه‌رفتن، کاربران هیچ GST کسب نمی‌کنند و بسته به شرایط، ممکن است انرژی خود را از دست بدهند و یا هیچ انرژی از آن‌ها کسر نشود.

 

همیشه قبل از شروع حرکت، مطمئن شوید که به حد کافی انرژی دارید؛ اگر سطح انرژی شما صفر باشد، هیچ واحد ارز دیجیتالی پاداش نخواهید گرفت. اولین گام برای استفاده از بازی STEPN مینت کردن «کفش ورزشی NFT» خود از طریق کیف پول درون برنامه است که لازم است برای خرید آن، مقداری ارز دیجیتال سولانا (به میزان 1000 دلار) را به کیف پول‌مان واریز کنیم. شما می‌توانید طیف وسیعی از ویژگی‌های کفش ورزشی، از جمله کارایی، راحتی و انعطاف‌پذیری را انتخاب کنید.در ازای هر دقیقه فعالیت فیزیکی، GMT و GST پاداش داده می‌شود که به 4 عامل بستگی دارد:

  • سرعت حرکت

به‌منظور به حداکثر رساندن پاداش،لازم است بهترین محدوده‌ی سرعت کفش توسط کاربران استفاده شود. اگر کاربر به مقداری بالاتر یا پایین‌تر از محدوده مناسب برود، بر اساس میزان اختلاف سرعت با محدوده‌ی ایدئال، میزان پاداش ممکن است تا 90 درصد کاهش پیدا کند. اگر سطح انرژی کاربر به صفر برسد، بازی دیگر هیچی کوینی نمی‌دهد. در این حالت ورزشکاران می‌توانند به حرکت ادادمه دهند یا با انتخاب گزینه “Stop” به‌صورت دستی از حالت انفرادی خارج شوند.

  • کارایی کفش
  • هر چه GST بر دقیقه بیشتر، بازده بالاتر. بازیکنان تنها می‌توانند سطح GST، ۲۹-۰ را دریافت کنند. هنگامی‌که یوزر به سطح ۳۰ برسد، می‌تواند مابین دریافت پاداش با GMT یا ادامه دادن با GST، یکی را انتخاب کند.
    نوع کفش

بازده GST بسته به نوع کفش متفاوت است.

  • راحتی کفش

GMT بر دقیقه بیشتر، راحتی بیشتر. با رسیدن کاربران به سطح 30، می‌توانند بین دو انتخاب کسب درآمد با GMT یا ادامه دادن GST یکی را انتخاب کنند.

کاربران همچنین می‌توانند کفش ورزشی NFT را کرایه کنند و درآمد حاصل از پیاده‌روی را با صاحب کفش تقسیم کنند. هنگامی‌که کفش ورزشی شما مجهز شد، می‌توانید شروع به دویدن، کسب درآمد و دریافت پاداش کنید. 30 درصد از توکنومیک این رمزارز، به پاداش‌ها اختصاص یافته است.

 

درامد بازیکنان از بازی استپن (StepN) چقدر است؟

میزان درامد شما از این بازی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از طرفی این معیار بسیار مهمی است که قبل از سرمایه گذاری روی StepN به منظور خرید کفش و ورود به بازی باید در نظر داشته باشید.

اصلی‌ترین روش کسب درآمد در اپلیکیشن استپ ان، خرید یک کفش و بعد راه رفتن یا دویدن با آن برای درآمدزایی روزانه است. اولین قدم این است که تصمیم بگیرید با چه سرعتی توانایی راه رفتن یا دویدن دارید، سپس بر اساس سرعت‌تان یکی از انواع کفش‌ها را انتخاب کنید. با کفش Walker باید سرعتی بین 1 تا 6 کیلومتر داشته باشید، کفش Jogger از شما سرعت 4 تا 10 کیلومتر می‌خواهد، برای کفش Runner باید سرعت 8 تا 20 کیلومتر را حفظ کنید و اگر کفش Trainer بخرید، می‌توانید با هر سرعتی که دل‌تان خواست قدم بزنید یا بدوید (1 تا 20 کیلومتر). البته توجه داشته باشید که قیمت هر مدل کفش بر اساس تقاضای کمتر یا بیشتر، متفاوت از بقیه خواهد بود. مثلا یک کفش مدل Runner معمولا ارزان‌تر از معادل خودش در مدل‌های دیگر قیمت می‌خورد، چرا که کمتر کسی می‌تواند هر روز با سرعت زیاد بدود.

با خرید اولین کفش، اپلیکیشن استپن به شما 2 انرژی روزانه می‌دهد که با آن می‌توانید 10 دقیقه در روز کسب درآمد داشته باشید (هر انرژی یعنی 5 دقیقه استفاده). اگر کفش‌های بیشتر بخرید، مقدار انرژی روزانه و طبیعتا مهلت درآمدزایی روزانه‌تان از اپلیکیشن StepN هم بیشتر می‌شود.

 

نقشه توسعه کلی برنامه استپن

شروع توسعه اپلیکیشن استپ ان در ماه آگوست 2021 کلید خورد. در سه ماه آخر همان سال، چند مرحله اصلی برنامه از جمله ساخت تیم، آزمایش اولیه، شرکت در مسابقه هاکاتون سولانا و پیروزی، رویداد جامعه کاربری، بازاریابی پروژه و عرضه نسخه بتا عمومی به انجام رسید. در سه ماه اول سال 2022 تبادل‌های درون برنامه‌ای به این اپلیکیشن اضافه شد و همچنین عرضه اولیه توکن GMT در بایننس لانچپد به انجام رسید.

طبق برنامه مشخص شده برای سه ماه دوم 2022، قرار است با آپگرید شدن نرم افزار استپن، شاهد ایجاد بازار چندزنجیره‌ای باشیم. در سه ماه سوم 2022 به احتمال زیاد قابلیت به دست آوردن Achievement، ماموریت‌های روزانه و هفتگی و ماهانه و سیستم کرایه دادن NFT کفش به برنامه اضافه خواهند شد. همچنین تا ماه اکتبر ماراتون آنلاین و ورزش جمعی به شبکه اضافه می‌شود.

درآمد کاربران از اپلیکیشن StepN مقدار معینی ندارد، اما طبق گفته‌های مدیر تیم توسعه آن، یک کاربر جدید با خرید کفشی متوسط که هزینه‌ای در حدود 10 سولانا خواهد داشت، می‌تواند روزانه بین 20 تا 30 دلار درآمد داشته باشد و کاربران قدیمی که تعداد بیشتری کفش در اختیار دارند، می‌توانند درآمد خود را به روزی 300 تا 450 دلار برسانند. اگر شما هم دوست دارید این نرم افزار را امتحان کنید، در ادامه آموزش دانلود، نصب، خرید NFT و استفاده از نرم افزار استپن را ارائه خواهیم داد.

ارز دیجیتال استپن (GMT) چگونه استفاده می شود؟

دارندگان ارز دیجیتال GMT می‌توانند توکن‌های خود را برای شرکت در رای گیری‌ها به اشتراک بگذارند.

در حالی‌که جوایز عمدتاً در GST پرداخت می‌شوند، کاربران با کفش‌های کتانی سطح 30 و بالاتر و همچنین دیگر پارامترهای ویژه، می‌توانند در GMT کسب درآمد و پاداش دریافت کنند.

همان‌طور که برای پروژه‌های محبوب NFT معمول است، ارز دیجیتال GMT حجم معاملات بسیار بالایی دارد. به‌صورت خلاصه و موری موارد استفاده (سوزاندن) ارز دیجیتال استپن به شرح زیر است.

حفظ ارزش GMT یک اقدام متعادل کننده است، به گفته Manghani، «رشد بی‌رویه یک می تواند توکن را به صفر برساند، مردم می توانند پول نقد و خرج کنند.» برای حفظ رشد پایدار ارز دیجیتال استپن (GMT)، بازی استپن یک سیستم فعال‌سازی کد معرفی کرد. بر اساس این سیستم، تنها افرادی که توسط بازیکنان قبلی دعوت شده‌اند و دارای کد فعال‌سازی هستند مجوز ورود به بازی را دارند.

 

آیا ارز دیجیتال STEPN برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

بر خلاف بسیاری از پروژه‌ها، می‌توان گفت که نوآوری در این بازی می‌تواند اتفاقات خوبی برای صنعت بازی‌های بلاک‌چینی رقم بزند. با توجه به این موضوع، احتمال افزایش قیمت آن در طولانی مدت وجود دارد. اما باید توجه داشت که تحت تاثیر افزایش تقاضا، قیمت GMT رشد پیدا کند. اما همیشه پیشنهاد می‌کنیم زمانی که به دانش کافی در مورد پروژه رسیدید، برای سرمایه‌گذاری در ان اقدام کنید.

 

 

نظرات  (۱)

بهترین سایتهای دریافت ارز دیجیتال رایگان (بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج، سولانا، ریپل، ترون، لایت کوین، کاردانو، چین لینک، پنکیک سواپ و ....) در لینک زیر، هنه این سایتها پرداختش تست شده و پرداختی دارند:
https://my-official.ir/bitcoin4895

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
body