Bitcoin Free

معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری
  • Bitcoin Free

    معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری

مشخصات بلاگ
Bitcoin Free

در این وبلاگ به معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری می پردازیم و بهترین روش ها را ارائه می دهیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

کسب بیت کوین رایگان از سایت coinpayz

آشنایی با سایت Coinpayz

این وب سایت از جمله وب سایت هایی هستش که چندین ارز دیجیتال رو پشتیبانی میکنه و همچنین شما عزیزان میتونید درآمدی که از این وب سایت بدست اوردید رو به کیف پول اصلی و کیف پول موقت انتقال بدید ابتدا از لینک زیر اقدام به ثبت نام نماید:

 

ثبت نام در سایت Coinpayz

 

راه های کسب درامد از وب سایت coinpayz

  • در این وب سایت خوب راهای زیادی برای کسب درامد وجود داره که بنده دونه دونه براتون توضیح میدم تا بتونید به بهترین شکل از این وب سایت کسب درامد کنید.

کسب درامد از پاداش روزانه یا Daily Bonus

  • بعد از ثبت نام طبق عکس بالا اگه به گوشه سمت چپ وب سایت دقت کنید گزینه این به اسم Daily Bonus و جود داره هر 24 ساعت یک بار می تونید بروی اون کلیک کنید و پاداش بگیرید یعنی این پاداش روزانه در صد مقدار ارز ی که از انجام کار های مختلف بدست میارید رو افزایش می ده و شما برای ثابت موندن در صدی که افزایش پیدا کرده باید هروز بروی این گزینه کلیک کنید و اگه یک روز کلیک نکنید پاداش مضاعف شما از بین میره

کسب درامد از Faucet

  • اجاز بدید کمی در مورد فاست توضیح بدم تا دوستانی که اولین باره این کلمه رو مشاهده میکنن دقیق بفهمن FAUCET یعنی چی . ببینید عزیزان بیشتر وب سایت های ارز دیجیتال قسمت خاصی رو دارند که به شما اجازه میدن هر چند دقیقه یا یک ساعت یک بار بعد ازکلیک کردن بروی یک قسمت خاص و حل کردن یک کپچا که یک تست انسان شناسیه مقداری ارز دیجیتال پاداش بگیرید.
  • در وب سایت COINPAYS شما میتونید هر 5 دقیقه یک بار بعد از حل کردن کپچا ارز مورد مقدای ارز دیجیتال دریافت کنید که این قسمت یکی از بهترین قسمت های این وب سایت هستش و حتما این قسمت رو به شما توصیه میکنم.

کسب درامد از قسمت Offer Walls

دوستان عزیز متاسفانه 99 در صد افر وال ها برای کشور ایران غیر فعال هستند و ما به این قسمت ها دسترسی نداریم والا درامد بالا تری رو میتونستیم بدست بیاریمدر وب سایت coinpays تا جایی که جستجو کردم تا این لحظه فقط به دو افر MONLIX و OFFER FOR ALL اونم قسمت ptc دسترسی داریم.

نظرات  (۱)

بهترین سایتهای دریافت ارز دیجیتال رایگان (بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج، سولانا، ریپل، ترون، لایت کوین، کاردانو، چین لینک، پنکیک سواپ و ....) در لینک زیر، هنه این سایتها پرداختش تست شده و پرداختی دارند:
https://my-official.ir/bitcoin4895

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
body