Bitcoin Free

معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری
  • Bitcoin Free

    معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری

مشخصات بلاگ
Bitcoin Free

در این وبلاگ به معرفی سایتهای بیت کوین رایگان و کسب درآمد دلاری می پردازیم و بهترین روش ها را ارائه می دهیم

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۱۶ ب.ظ

دریافت بیت کوین رایگان از سایت faucetcrypto

در این سایت می توان با کلایم روزانه، کلایم مقطعی هر نیم ساعت یک بار و همچنین یک سری کارها ازقبیل تماشای تبلیغات و … به درآمد رسید. واریز بصورت تقریبا آنی به کیف پول شما انجام می گردد. همچنین از حدود ۲۰ ارز دیجیتال رایج جهت واریز و انتقال پشتیبانی می کند.

آموزش ثبت نام در سایت فاست کریپتو FaucetCrypto :

ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صفحه باز شده در کادر خالی ایمیل خود را وارد و بر روی دکمه Get Started کلیک کنید. و در جدول باز شده اطلاعات خود را به شرح ذیل وارد نمایید.

Username: نام کاربری دلخواه انتخاب نمایید.

Email: آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

Password: رمز دلخواه خود را وارد نمایید.

Password Confirmation: رمز انتخابی خود را مجدد وارد نمایید.

سپس روی دکمه Register کلیک نمایید. ایمیلی به آدرس ایمیل شما جهت تاییدیه ارسال خواهد شد. در ایمیل ارسالی بر روی دکمه Verify Email Address کلیک نمایید. با این کار ثبت نام شما به پایان رسیده و به صفحه کاربری خود منتقل خواهید شد و می توانید کسب درآمد را آغاز نمایید.

کیف پول متصل: با توجه به اینکه از حدود 20 ارز دیجیتال رایج پشتیبانی می نماید، بستگی به خود شما دارد. پیشنهاد ما استفاده از کیف پول فاست پی هست که در این سایت آموزش ساخت و استفاده از داده شده است.

آموزش کسب درآمد از سایت Faucetcrypto :

درآمدزایی در این سایت بسیار راحت و کاملا رایگان می باشد و از طریق چند فعالیت ساده که در زیر توضیح خواهم داد می توان کسب درآمد کرد. درآمد حاصله از فعالیت های شما به شکل سکه (Coin)هایی به شما تعلق می گیرد که میزان آن با توجه به نرخ روز ارزهای دیجیتال تعیین می گردد. در حال حاضر که این متن نوشته می شود هر 2٫47 سکه مخصوص این سایت برابر یک ساتوشی می باشد و این مقدار متغیر خواهد بود. که شما می توانید از قسمت Withdraw به ارز دلخواه خود تبدیل و به کیف پول خود انتقال دهید.

  • در صحفه اصلی سایت از بخش Daily Bonus میتوانید بصورت روزانه یک بار با زدن دکمه Claim و پس از چند ثانیه با زدن دکمه Claim Achievment مقداری سکه دریافت کنید. در حال حاضر 35 سکه روزانه بعنوان پاداش از این طریق قابل دریافت می باشد.
  • هر 30 دقیقه یک بار با زدن دکمه Ready To Claim می توانید کسب درآمد کنید. (پس از گذشت چند ثانیه با ظاهر شدن دکمه Get Reward و کلیک بر روی آن)
  • از قسمت Ptc Ads نیز می توانید با مشاهده تبلیغات کسب درآمد نمایید.
  • از بخش Shortlinks با تکمیل لینک های (تنها با کلیک بر روی چند دکمه طی چند ثانیه) کسب درآمد نمایید.
  • با تکمیل فعالیت های بالا و دستیابی و تکمیل مراحل مختلف از بخش Achievements می توانید با زدن دکمه Claim کسب درآمد و Level کاربری خود را بالا ببرید.
  • قسمت Withdraw جهت انتقال درآمد کسب شده به کیف پولتان است.
  • از قسمت Referral نیز با دریافت لینک اختصاصی خود (Referral Link) می توانید زیر مجموعه گیری نمایید.

بخش Ready To Claim

در این قسمت هر 30 دقیقه یکبار باز دن دکمه Get Reward می توانید کوین و ساتوشی رایگان دریافت کنید ، این بخش مشابه قسمت رول رایگان در اکثر سایت های فاست کریپتو است.

 

 

بخش PTC Ads

این بخش تبلیغات کلیکی است که با مشاهده آگهی های سایت می توانید به جمع آوری رایگان ساتوشی و کوین های بیشتر بپردازید کافی است مطابق تصویر ، بر روی watch  کلیک کرده و مراحل دیدن هر تبلیغ را مشابه با مراحل ذکر شده در بخش های قبلی سپری کنید اگر مراحل را بدرستی انجام دهید مجدد به صفحه تبلیغات باز خواهید گشت و می توانید تبلیغ های بعدی را مشاهده کنید.

بخش ShortLinks

این بخش مرتبط با لینک های کوتاه تبلیغاتی است برای انجام این مرحله به ترتیب بر روی Claim link کلیک کنید شمارشگری در صفحه بعد که معمولا 10 الی 15 ثانیه است سپری می شود ، بعد دکمه Get reward  ظاهر شده را بفشارید در صفحه بعد بر روی Show Timer / Click Here   و در انتها بر روی دکمه Continue  کلیک کنید ، همین پروسه را می توانید تا اتمام همه تبلیغات مرتبط با لینک کوتاه ادامه دهید.

 

بخش Challenges

این بخش جوایز است ، اگر بخش های متنوع مرتبط با دریافت ساتوشی رایگان از جمله لینک کوتاه و غیره را انجام دهید در این بخش جوایزی بابت انجام این مراحل به شما تعلق می گیرد که با رفتن به هر بخش می توانید جوایز مختص به آن را با زدن دکمه Claim Challenges دریافت کنید.

 

بخش Offer Walls

این بخش مرتبط با فعالیت های درخواستی است و اگر کمی زبان بلد باشید و آفرها با ای پی کشورمون ایران مشکلی نداشته باشند با انجام موارد خواسته شده می توانید سکه یا کوین های بیشتری را دریافت کنید.

بخش Referral

در این قسمت می توانید با دریافت کد زیر مجموعه گیری مختص به خود و استفاده از بنرهای آماده سایت به همکاری در فروش و بازاریابی برای سایت فاست کریپتو بپردازید و تا 20% از فعالیت نفرات ارجاعی خود به عنوان پاداش بهره ببرید.

بخش Withdraw

در این بخش می توانید کارکرد خود را به بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال لیست شده برداشت کنید حداقل برداشت برای بیت کوین در حال حاضر معادل 500 ساتوشی و تقریبا 1900 کوین است که به حساب Faucet pay  به صورت آنی واریز می گردد.

این سایت level بندی دارد و به ازای هر 10 لول که بالول شما بالا بره  1 درصد به درآمدتون اضافه میشه اگر بتونید لول خودتون را به بالای 150 الی 200 برسانید ، مبتونید درآمد خوبی از این سایت کسب کنید.

 

● این سایت حداقل برداشت خیلی کمی دارد ، واریزش آنی هست میتونید هر ارزی دوس داشتید برداشت بزنید.

 

● برای برداشت ارزهای بیت کوین و اتریوم باید کیف پول موقت faucetpay  ثبت نام کنید و به فاست پی انتقال دهید و بعد از رسیدن به حداقل برداشت از حساب فاست پی به کیف پول اصلی انتقال دهید.

 

● بقیه ارزها را به کیف پول اصلی میتونید درخواست برداشت بزنید.

 

● دقت داشته باشید زمان برداشتهر ارز روی دکمه withdraw که برای بداشت کلیک می کنید اگر نارنجی رنگ بود یعنی سایت موجودی کافی برای پرداخت ندارد و باید 72 ساعت صبر کنید تا موجودی ارزی که می خواهید برداشت بزنید از طرف سایت پر شود ولی اگر گزینه withdraw  آبی رنگ بود یعنی سایت موجودی دارد و می تونید برداشت بزنید.

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
body